FAQ
Vítejte na stránce s nejčastějšími dotazy našich zákazníků. Věříme, že zde najdete odpovědi, které hledáte. Pokud ne, neváhejte nás kontaktovat.
Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku po jejím odeslání?
Pokud potřebujete objednávku změnit nebo zrušit, kontaktujte nás co nejdříve na info@glowart.cz . Pokud objednávka ještě nebyla expedována, pokusíme se vám maximálně vyjít vstříc.
Z jakých materiálů jsou vaše produkty vyrobeny?
Naše lampy a dekorace Glowart jsou vyráběny moderní technologií 3D tisku. Lampy i dekorace jsou tištěny z materiálu PLA (polylaktid) nebo PETG (polyethylentereftalát glykol). PLA je biologicky odbouratelný plast vyráběný z kukuřičného škrobu. Stínidla nebo ozdoby jsou následně ručně povrchově upravena kvalitními akrylovými barvami na vodní bázi (např. KOH-I-NOOR). Elektrické komponenty, jako je objímka E27 a kabel s vypínačem a vidlicí, jsou certifikované a splňují evropské bezpečnostní normy.
Jak se starat o produkty Glowart?
- Před jakoukoli údržbou lampu vždy odpojte od elektrické sítě.
- Prach a nečistoty otírejte pouze měkkým, suchým hadříkem, prachovkou.
- Nikdy nepoužívejte abrazivní čisticí prostředky, organická rozpouštědla, ani jiné agresivní chemikálie.
- Chraňte lampu před mechanickým poškrábáním, pádem a vlhkostí.
Nabízíte produkty na míru nebo personalizaci?
Vzhledem k tomu, že naše produkty vyrábíme technologií 3D tisku a ručně je malujeme, existuje určitý prostor pro individuální úpravy. Pokud máte zájem o specifickou barevnou kombinaci, úpravu designu nebo jinou formu personalizace, neváhejte nás kontaktovat na info@glowart.cz s vaší představou. Rádi s vámi probereme možnosti a případnou realizaci. Upozorňujeme, že výroba na míru může podléhat individuální cenové kalkulaci a delší dodací lhůtě.
Co dělat, když je produkt, který chci, vyprodaný?
Pokud je vámi vybraný produkt momentálně nedostupný, kontaktujte nás prosím na info@glowart.cz jestliže nebude u položky uvedena následná dostupnost. Pokusíme se vám poskytnout informaci o předpokládaném termínu naskladnění, případně vám můžeme nabídnout alternativní produkt nebo možnost předobjednávky.
Jaké platební metody přijímáte?
V současné době můžete za svou objednávku zaplatit následujícími způsoby:
- Online platební kartou (Visa, Mastercard, ..)
- Bankovním převodem na náš účet ( informace k platbě dostanete emailem )
- Dobírkou (platba v hotovosti nebo kartou při převzetí od dopravce)
- Všechny dostupné možnosti se vám zobrazí při dokončování objednávky v košíku.
Co mám dělat, když mi zásilka dorazí poškozená?
- Velmi nás mrzí, pokud k takové situaci dojde. Při přebírání zásilky od dopravce ji prosím pečlivě zkontrolujte. Pokud balík jeví známky poškození (např. je promáčknutý, roztržený, promoklý), nepřebírejte jej, nebo jej převezměte s výhradou a sepište s dopravcem protokol o poškození.
- Pokud poškození zjistíte až po rozbalení, neprodleně (ideálně do 24 hodin) nás kontaktujte na reklamace@glowart.cz . Pořiďte prosím fotodokumentaci poškozeného obalu i samotného produktu a zašlete nám ji spolu s číslem objednávky. Budeme vás informovat o dalším postupu (např. zaslání nového kusu, vrácení peněz).
Jak mohu vrátit zboží, pokud mi nevyhovuje?
Jako spotřebitel máte ze zákona právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.
- Pokud chcete zboží vrátit, informujte nás prosím o svém rozhodnutí e-mailem na raklamace@glowart.cz . Zašlete formulář pro odstoupení od smlouvy který naleznete v sekci Ke stažení.
- Zboží musí být vráceno nepoužité, nepoškozené, kompletní a ideálně v původním obalu.
- Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, a zašlete jej na adresu: Martin Hájek, Dolní Pěna 121, Jindřichův Hradec 37701. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.
- Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám vrátíme kupní cenu na váš bankovní účet uvedený na formuláři odstoupení od kupní smlouvy a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy (zpravidla však dříve, po přijetí zboží).
Jaká je záruční doba na produkty?
- Běžné opotřebení výrobku.
- Poškození způsobené nesprávným použitím (např. použití jiné než doporučené LED žárovky).
- Mechanické poškození (např. pád, poškrábání, poškození stínidla nebo malby neopatrnou manipulací).
- Neoprávněné zásahy do výrobku.
Jak mám postupovat při reklamaci vadného zboží?
Pokud se na zakoupeném produktu během záruční doby projeví vada, na kterou se vztahuje záruka, máte právo na reklamaci.
- Kontaktujte nás prosím co nejdříve na reklamace@glowart.cz a popište zjištěnou vadu. Uveďte číslo objednávky nebo přiložte kopii dokladu o koupi. Pokud je to možné, připojte i fotodokumentaci vady.
- Budeme vás informovat o dalším postupu.
- Reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do zákonné lhůty 30 dnů. O výsledku reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz) vás budeme informovat.